Retur & Återbetalning

1. Retur 

Vi rekommenderar att du kontaktar oss innan du skickar tillbaka produkten. Du kan maila oss på kundservice@partymagasin.se.

Väljer ni att skicka tillbaka produkterna står ni själva för fraktkostnaden och detta måste ske med tjänsten Postnord.

Obs! av hygieniska skäl gäller ej ångerrätten på ätbara artiklar, dryckbara artiklar, peruker (även vissa produkter som används i samband med håret), strumpbyxor, smink och linser.

Returrätten gäller inte på specialbeställningar.

Returadress:

Returadress:

Skandinaviska PAMG
Lillekärr Södra 208
42531 Hisings Kärra

2. Återbetalning

Vid återbetalning skickas ordersumman tillbaka inom 30 arbetsdagar med samma betalningssätt som vid köpet. Returneras hela beställning så står konsumenten för frakt och returfrakt, vid delvis retur så debiteras konsumentet för både tur- och returfrakt.

Ifall återbetalningen sker på annat sätt kontaktar vi konsument för att aktivt godkänna det.

3. Reklamation

Skulle du få en trasig vara, kontakta oss då så fort som möjligt så ser vi till att hjälpa dig på bästa sätt.

Om en produkt skadats eller saknats i leveransen ber vi er att även behålla ytteremballaget/kartongen som beställning kom i tills ärendet är avslutat, detta är då postnord t.ex. har som krav att “Vid en skadereklamation ska den reklamerade försändelsen finnas kvar i oförändrat skick till dess att reklamationsutredningen är klar. Detta innebär bland annat att försändelsen varken får användas, repareras, returneras eller kasseras.”

Kontakta oss på kundservice@partymagasin.se om du har en reklamation.

4. Öppet köp

Öppet köp gäller i 30 dagar från den dag du tog emot ditt paket. Du kan även meddela vår kundservice om du ångrar ditt köp. Kontakta oss på kundservice@partymagasin.se